Politica de Confidențialitate
Office Park („noi”, „nostru” sau „noi”) se angajează să vă protejeze confidențialitatea. Această Politică de confidențialitate explică modul în care informațiile dumneavoastră personale sunt colectate, utilizate și dezvăluite de Office Park.
Această politică de confidențialitate se aplică site-ului nostru web și subdomeniilor asociate acestuia (colectiv, „Serviciul nostru”) alături de aplicația noastră, Office Park. Prin accesarea sau utilizarea Serviciului nostru, semnificați că ați citit, înțeles și sunteți de acord cu colectarea, stocarea, utilizarea și dezvăluirea noastră a informațiilor dumneavoastră personale, așa cum este descris în această Politică de confidențialitate și în Termenii și condițiile noastre.
Definiții și termeni cheie
Pentru a explica lucrurile cât mai clar posibil în această Politică de confidențialitate, de fiecare dată când se face referire la oricare dintre acești termeni, sunt definiți strict astfel:
-
● Cookie: cantitate mică de date generată de un site web și salvată de browserul dvs. web. Este folosit pentru a vă identifica browserul, pentru a furniza analize, pentru a reține informații despre dvs., cum ar fi preferința de limbă sau informațiile de conectare.
-
● Companie: atunci când această politică menționează „Companie”, „noi”, „noi” sau „nostru”, se referă la SC INTERACTIV IMOBILIAR SRL, CUI: RO38467624, J12/1506/2018, Cluj-Napoca, str. Deva, nr. 1-7 care este responsabil pentru informațiile dumneavoastră conform acestei Politici de confidențialitate.
-
● Țara: unde își au sediul Office Park sau proprietarii/fondatorii Office Park, în acest caz este România
-
● Customer: se referă la compania, organizația sau persoana care se înscrie pentru a utiliza Office Park Service pentru a gestiona
relațiile cu consumatorii sau utilizatorii serviciilor dvs.
-
● Device: orice dispozitiv conectat la internet, cum ar fi un telefon, o tabletă, un computer sau orice alt dispozitiv care poate fi utilizat pentru a vizita
Office Park și folosiți serviciile.
-
● Adresă IP: Fiecărui dispozitiv conectat la Internet i se atribuie un număr cunoscut sub numele de adresă de protocol Internet (IP).
Aceste numere sunt de obicei atribuite în blocuri geografice. O adresă IP poate fi adesea folosită pentru a identifica locația din care un dispozitiv se conectează la Internet.
-
● Personnel: se referă la acele persoane care sunt angajate de Office Park sau care au contract pentru a presta un serviciu în numele uneia dintre părți.
-
● Date cu caracter personal: orice informație care în mod direct, indirect sau în legătură cu alte informații, inclusiv un
numărul de identificare — permite identificarea sau identificabilitatea unei persoane fizice.
-
● Service: se referă la serviciul furnizat de Office Park așa cum este descris în termenii relativi (dacă este disponibil) și pe această platformă.
-
● Serviciul terță parte: se referă la agenții de publicitate, sponsorii de concurs, partenerii promoționali și de marketing și alții care oferă
conținutul nostru sau ale căror produse sau servicii credem că vă pot interesa.
-
● Website: Site-ul Office Park, care poate fi accesat prin acest URL: www.officepark.ro
-
● You: o persoană sau entitate care este înregistrată la Office Park pentru a utiliza Serviciile.
Ce informații colectăm?
Colectăm informații de la dvs. atunci când vizitați site-ul nostru, vă înregistrați pe site-ul nostru, plasați o comandă, vă abonați la newsletter-ul nostru, răspundeți la un sondaj sau completați un formular.
● Nume / Nume utilizator ● Numere de telefon
● Adrese de e-mail ● Titluri de post● Adrese de facturare
● Numere card de debit/credit ● Parolă
De asemenea, colectăm informații de pe dispozitivele mobile pentru o experiență mai bună a utilizatorului, deși aceste funcții sunt complet opționale:
● Galerie foto (Imagini): Acordarea accesului la galeria foto permite utilizatorului să încarce orice imagine din galeria foto, puteți refuza în siguranță accesul la galeria foto pentru acest site web.
Cum folosim informațiile pe care le colectăm?
Oricare dintre informațiile pe care le colectăm de la dvs. poate fi utilizată în unul dintre următoarele moduri:
-
● Pentru a vă personaliza experiența (informațiile dvs. ne ajută să răspundem mai bine nevoilor dvs. individuale)
-
● Pentru a ne îmbunătăți site-ul web (ne străduim continuu să îmbunătățim ofertele site-ului nostru pe baza informațiilor și feedback-ului pe care le primim de la dvs.)
-
● Pentru a îmbunătăți serviciile pentru clienți (informațiile dvs. ne ajută să răspundem mai eficient la solicitările dvs. de servicii pentru clienți și
nevoi de sprijin)
-
● Pentru a procesa tranzacțiile
-
● Pentru a administra un concurs, o promovare, un sondaj sau o altă funcție a site-ului
-
● Pentru a trimite e-mailuri periodice
Când utilizează Office Park informațiile utilizatorului final de la terți?
Office Park va colecta Datele utilizatorului final necesare pentru a furniza serviciile Office Park clienților noștri.
Utilizatorii finali ne pot furniza în mod voluntar informațiile pe care le-au pus la dispoziție pe site-urile de social media. Dacă ne furnizați orice astfel de informații, este posibil să colectăm informații disponibile public de pe site-urile de socializare pe care le-ați indicat. Puteți controla cât de multe dintre informațiile dvs. fac publice site-urile de rețele sociale, vizitând aceste site-uri web și modificându-vă setările de confidențialitate.
Când utilizează Office Park informațiile despre clienți de la terți?
Primim unele informații de la terți atunci când ne contactați. De exemplu, atunci când ne trimiteți adresa de e-mail pentru a vă manifesta interesul de a deveni client Office Park, primim informații de la o terță parte care furnizează servicii automate de detectare a fraudelor Office Park. De asemenea, colectăm ocazional informații care sunt puse la dispoziția publicului pe site-urile de social media. Puteți controla cât de multe dintre informațiile dvs. fac publice site-urile de rețele sociale, vizitând aceste site-uri web și modificându-vă setările de confidențialitate.
Împărtășim informațiile pe care le colectăm cu terți?
Putem împărtăși informațiile pe care le colectăm, atât personale, cât și non-personale, cu terțe părți, cum ar fi agenții de publicitate, sponsorii de concurs, partenerii promoționali și de marketing și alte persoane care furnizează conținutul nostru sau ale căror produse sau servicii credem că vă pot interesa. De asemenea, îl putem împărtăși cu companiile noastre afiliate actuale și viitoare și cu partenerii de afaceri și, dacă suntem implicați într-o fuziune, vânzare de active sau altă reorganizare a afacerii, putem, de asemenea, să împărtășim sau să transferăm informațiile dvs. personale și non-personale succesorilor noștri. -interes.
Putem angaja furnizori de servicii terți de încredere pentru a îndeplini funcții și a ne furniza servicii, cum ar fi găzduire și
întreținerea serverelor noastre și a site-ului web, stocarea și gestionarea bazei de date, gestionarea e-mailului, marketingul stocării, procesarea cărților de credit, serviciul pentru clienți și îndeplinirea comenzilor pentru produsele și serviciile pe care le puteți achiziționa prin intermediul site-ului web. Probabil că vom partaja informațiile dvs. personale și, eventual, unele informații non-personale, acestor terțe părți, pentru a le permite acestora să presteze aceste servicii pentru noi și pentru dvs.
Putem partaja părți din datele fișierului nostru jurnal, inclusiv adrese IP, în scopuri de analiză, cu terțe părți, cum ar fi parteneri de analiză web, dezvoltatori de aplicații și rețele publicitare. Dacă adresa dvs. IP este partajată, aceasta poate fi utilizată pentru a estima locația generală și alte date tehnologice, cum ar fi viteza conexiunii, dacă ați vizitat site-ul într-o locație partajată și tipul de dispozitiv utilizat pentru a vizita site-ul. Aceștia pot agrega informații despre publicitatea noastră și despre ceea ce vedeți pe site și apoi să ofere auditare, cercetare și raportare pentru noi și agenții noștri de publicitate. De asemenea, putem dezvălui informații personale și nepersonale despre dvs. autorităților guvernamentale sau de aplicare a legii sau părților private, așa cum, la discreția noastră, considerăm că este necesar sau adecvat pentru a răspunde reclamațiilor, proceselor legale (inclusiv citațiilor), pentru a ne proteja. drepturile și interesele sau cele ale unei terțe părți, siguranța publicului sau a oricărei persoane, pentru a preveni sau a opri orice activitate ilegală, lipsită de etică sau care poate fi acționată din punct de vedere legal sau pentru a respecta în alt mod ordinele judecătorești, legile, regulile și reglementările aplicabile.
Unde și când sunt colectate informațiile de la clienți și utilizatori finali?
Office Park va colecta informațiile personale pe care ni le trimiteți. De asemenea, este posibil să primim informații personale despre dvs. de la terți, așa cum este descris mai sus.
Cum folosim adresa ta de e-mail?
Prin trimiterea adresei dumneavoastră de e-mail pe acest site, sunteți de acord să primiți e-mailuri de la noi. Vă puteți anula oricând participarea la oricare dintre aceste liste de e-mail făcând clic pe link-ul de renunțare sau pe altă opțiune de dezabonare care este inclusă în e-mailul respectiv. Trimitem e-mailuri doar persoanelor care ne-au autorizat să le contactăm, fie direct, fie printr-o terță parte. Nu trimitem e-mailuri comerciale nesolicitate, deoarece urâm spam-ul la fel de mult ca tine. Prin trimiterea adresei dvs. de e-mail, sunteți de asemenea de acord să ne permiteți să folosim adresa dvs. de e-mail pentru direcționarea către publicul clienților pe site-uri precum Facebook, unde afișăm publicitate personalizată anumitor persoane care au optat pentru a primi comunicări de la noi. Adresele de e-mail trimise numai prin intermediul paginii de procesare a comenzii vor fi utilizate cu scopul exclusiv de a vă trimite informații și actualizări referitoare la comanda dumneavoastră. Dacă, totuși, ne-ați furnizat același e-mail printr-o altă metodă, îl putem folosi în oricare dintre scopurile menționate în această Politică. Notă: Dacă în orice moment doriți să vă dezabonați de la primirea de e-mailuri viitoare, includem instrucțiuni detaliate de dezabonare în partea de jos a fiecărui e-mail.
Cât timp păstrăm informațiile dvs.?
Păstrăm informațiile dumneavoastră doar atâta timp cât avem nevoie de ele pentru a vă oferi Office Park și pentru a îndeplini scopurile descrise în această politică. Acesta este și cazul oricărei persoane cărora le împărtășim informațiile și care prestează servicii în numele nostru. Când nu mai trebuie să folosim informațiile dvs. și nu este nevoie să le păstrăm pentru a ne conforma obligațiilor legale sau de reglementare, fie le vom elimina din sistemele noastre, fie le vom depersonaliza, astfel încât să nu vă putem identifica.
Cum vă protejăm informațiile?
Implementăm o varietate de măsuri de securitate pentru a menține siguranța informațiilor dumneavoastră personale atunci când plasați o comandă sau introduceți, trimiteți sau accesați informațiile dumneavoastră personale. Oferim utilizarea unui server securizat. Toate informațiile sensibile/de credit furnizate sunt transmise prin tehnologia Secure Socket Layer (SSL) și apoi criptate în baza noastră de date a furnizorilor de gateway de plată numai pentru a fi accesibile de către cei autorizați cu drepturi speciale de acces la astfel de sisteme și sunt obligați să păstreze informațiile.
confidenţial. După o tranzacție, informațiile dumneavoastră private (cărți de credit, numere de asigurări sociale, informații financiare etc.) nu sunt niciodată păstrate în dosar. Cu toate acestea, nu putem asigura sau garanta securitatea absolută a oricăror informații pe care le transmiteți către Office Park sau să garantăm că informațiile dvs. din Serviciu nu pot fi accesate, dezvăluite, modificate sau distruse prin încălcarea oricăreia dintre informațiile noastre fizice, tehnice sau garanții manageriale.
Informațiile mele ar putea fi transferate în alte țări?
Office Park este înființată în România. Informațiile colectate prin intermediul site-ului nostru web, prin interacțiuni directe cu dvs. sau din utilizarea serviciilor noastre de ajutor pot fi transferate din când în când către birourile sau personalul nostru sau către terți, situati în întreaga lume și pot fi vizualizate și găzduite oriunde în lumea, inclusiv țările care nu au legi de aplicabilitate generală care reglementează utilizarea și transferul acestor date. În măsura maximă permisă de legislația aplicabilă, prin utilizarea oricăreia dintre cele de mai sus, sunteți voluntar de acord cu transferul transfrontalier și găzduirea acestor informații.
Informațiile colectate prin serviciul Office Park sunt securizate?
Luăm măsuri de precauție pentru a proteja securitatea informațiilor dvs. Avem proceduri fizice, electronice și manageriale pentru a ajuta la protejarea, prevenirea accesului neautorizat, menținerea securității datelor și utilizarea corectă a informațiilor dvs. Cu toate acestea, nici oamenii, nici sistemele de securitate nu sunt sigure, inclusiv sistemele de criptare. În plus, oamenii pot comite infracțiuni intenționate, pot greși sau nu respectă politicile. Prin urmare, deși depunem eforturi rezonabile pentru a vă proteja informațiile personale, nu putem garanta securitatea lor absolută. În cazul în care legea aplicabilă impune vreo obligație care nu poate fi respinsă de a vă proteja informațiile personale, sunteți de acord că abaterea intenționată va fi standardele utilizate pentru a măsura respectarea noastră cu această obligație.
Îmi pot actualiza sau corecta informațiile?
Drepturile pe care le aveți de a solicita actualizări sau corecții ale informațiilor colectate de Office Park depind de relația dumneavoastră cu Office Park. Personalul își poate actualiza sau corecta informațiile, așa cum este detaliat în politicile noastre interne de angajare ale companiei.
Clienții au dreptul de a solicita restricția anumitor utilizări și dezvăluiri de informații de identificare personală, după cum urmează. Ne puteți contacta pentru a (1) actualiza sau corecta informațiile dvs. de identificare personală, (2) pentru a vă schimba preferințele cu privire la comunicările și alte informații pe care le primiți de la noi sau (3) pentru a șterge informațiile de identificare personală păstrate despre dvs. sisteme (sub rezerva următorului paragraf), prin anularea contului dvs. Astfel de actualizări, corecții, modificări și ștergeri nu vor avea niciun efect asupra altor informații pe care le menținem sau asupra informațiilor pe care le-am furnizat terților în conformitate cu această Politică de confidențialitate înainte de o astfel de actualizare, corectare, modificare sau ștergere. Pentru a vă proteja confidențialitatea și securitatea, este posibil să luăm măsuri rezonabile (cum ar fi solicitarea unei parole unice) pentru a vă verifica identitatea înainte de a vă acorda acces la profil sau de a face corecții. Sunteți responsabil pentru păstrarea în permanență a secretului parolei dvs. unice și a informațiilor despre cont.
Trebuie să știți că nu este posibil din punct de vedere tehnologic să eliminați fiecare înregistrare a informațiilor pe care ni le-ați furnizat din sistemul nostru. Necesitatea de a face copii de siguranță ale sistemelor noastre pentru a proteja informațiile împotriva pierderii accidentale înseamnă că o copie a informațiilor dvs. poate exista într-o formă care nu poate fi ștearsă, care va fi dificil sau imposibil de găsit pentru noi. Imediat după primirea solicitării dvs., toate informațiile personale stocate în bazele de date pe care le folosim în mod activ și alte medii ușor de căutat vor fi actualizate, corectate, modificate sau șterse, după caz, de îndată ce și în măsura în care este posibil din punct de vedere tehnic și rezonabil.
Dacă sunteți utilizator final și doriți să actualizați, să ștergeți sau să primiți orice informație pe care o avem despre dvs., puteți face acest lucru contactând organizația al cărei client sunteți.
Personal
Dacă sunteți lucrător sau solicitant Office Park, colectăm informațiile pe care ni le furnizați în mod voluntar. Folosim informațiile colectate în scopuri de resurse umane pentru a administra beneficii lucrătorilor și pentru a selecta solicitanții.
Ne puteți contacta pentru a (1) actualiza sau corecta informațiile dvs., (2) schimba preferințele dumneavoastră cu privire la comunicările și alte informații pe care le primiți de la noi sau (3) primiți o înregistrare a informațiilor pe care le avem referitoare la dumneavoastră. Astfel de actualizări, corecții, modificări și ștergeri nu vor avea niciun efect asupra altor informații pe care le menținem sau asupra informațiilor pe care le-am furnizat terților în conformitate cu această Politică de confidențialitate înainte de o astfel de actualizare, corectare, modificare sau ștergere.
Vânzarea de afaceri
Ne rezervăm dreptul de a transfera informații unei terțe părți în cazul unei vânzări, fuziuni sau alt transfer al tuturor sau în mod substanțial al tuturor activelor Office Park sau oricăruia dintre filialele sale corporative (așa cum sunt definite aici) sau acele părți din Office. Park sau oricare dintre afiliații săi corporativi la care se referă Serviciul, sau în cazul în care ne întrerupem activitatea sau depunem o petiție sau am depus împotriva noastră o petiție în faliment, reorganizare sau procedură similară, cu condiția ca terțul să fie de acord să adere la termenii acestei Politici de confidențialitate.
Afiliați
Putem dezvălui informații (inclusiv informații personale) despre dvs. către afiliații noștri corporativi. În sensul acestei Politici de confidențialitate, „Afiliat corporativ” înseamnă orice persoană sau entitate care controlează, direct sau indirect, este controlată de sau se află sub control comun cu Office Park, fie prin proprietate sau altfel. Orice informații referitoare la dvs. pe care le furnizăm afiliaților noștri corporativi vor fi tratate de acești afiliați corporativi în conformitate cu termenii acestei Politici de confidențialitate.
Legea aplicabilă
Această Politică de confidențialitate este guvernată de legile României, fără a ține cont de prevederile privind conflictul de legi. Sunteți de acord cu jurisdicția exclusivă a instanțelor în legătură cu orice acțiune sau dispută apărută între părți în cadrul sau în legătură cu această Politică de confidențialitate, cu excepția acelor persoane care ar putea avea drepturi de a depune pretenții conform Privacy Shield sau cadrul Elveția-SUA.
Legile României, excluzând regulile privind conflictele de legi, vor guverna acest Acord și utilizarea site-ului de către dumneavoastră. Utilizarea de către dvs. a site-ului web poate fi, de asemenea, supusă altor legi locale, statale, naționale sau internaționale.
Folosind Office Park sau contactându-ne direct, înseamnă că acceptați această Politică de confidențialitate. Dacă nu sunteți de acord cu această Politică de confidențialitate, nu trebuie să vă implicați cu site-ul nostru web sau să utilizați serviciile noastre. Utilizarea în continuare a site-ului web, implicarea directă cu noi sau în urma postării unor modificări la această Politică de confidențialitate care nu afectează în mod semnificativ utilizarea sau dezvăluirea informațiilor dumneavoastră personale va însemna că acceptați aceste modificări.
Consimțământul dvs
Am actualizat Politica noastră de confidențialitate pentru a vă oferi o transparență completă cu privire la ceea ce este setat atunci când vizitați site-ul nostru și modul în care este utilizat. Prin utilizarea site-ului nostru web, înregistrarea unui cont sau efectuarea unei achiziții, sunteți de acord cu Politica noastră de confidențialitate și sunteți de acord cu termenii acesteia.
Link-uri către alte site-uri web
Această Politică de confidențialitate se aplică numai Serviciilor. Serviciile pot conține link-uri către alte site-uri web care nu sunt operate sau controlate de Office Park. Nu suntem responsabili pentru conținutul, acuratețea sau opiniile exprimate în astfel de site-uri web și astfel de site-uri web nu sunt investigate, monitorizate sau verificate de către noi pentru acuratețea sau completitudinea. Vă rugăm să rețineți că atunci când utilizați un link pentru a merge de la Servicii la un alt site web, Politica noastră de confidențialitate nu mai este în vigoare. Navigarea și interacțiunea dvs. pe orice alt site web, inclusiv pe cele care au un link pe platforma noastră, sunt supuse regulilor și politicilor site-ului respectiv. Aceste terțe părți pot folosi propriile cookie-uri sau alte metode pentru a colecta informații despre dumneavoastră.
Publicitate
Acest site web poate conține reclame ale terților și link-uri către site-uri terțe. Office Park nu face nicio declarație cu privire la acuratețea sau adecvarea oricăreia dintre informațiile conținute în acele reclame sau site-uri și nu acceptă nicio responsabilitate sau răspundere pentru conduita sau conținutul acelor reclame și site-uri și ofertele făcute de terți. .
Publicitatea păstrează gratuit Office Park și multe dintre site-urile și serviciile pe care le utilizați. Ne străduim să ne asigurăm că anunțurile sunt sigure, discrete și cât mai relevante posibil.
Reclamele terților și link-urile către alte site-uri unde sunt promovate bunuri sau servicii nu sunt aprobări sau recomandări din partea Office Park cu privire la site-urile, bunurile sau serviciile terților. Office Park nu își asumă responsabilitatea pentru conținutul niciunuia dintre anunțurile, promisiunile făcute sau calitatea/fiabilitatea produselor sau serviciilor oferite în toate reclamele.
Cookie-uri pentru publicitate
Aceste cookie-uri colectează informații de-a lungul timpului despre activitatea dvs. online pe site și alte servicii online pentru a face reclamele online mai relevante și mai eficiente pentru dvs. Aceasta este cunoscută sub numele de publicitate bazată pe interese. Ele îndeplinesc, de asemenea, funcții cum ar fi prevenirea reapariției continue a aceluiași anunț și asigurarea faptului că anunțurile sunt afișate corect pentru agenții de publicitate. Fără module cookie, este foarte greu pentru un agent de publicitate să ajungă la publicul său sau să știe câte anunțuri au fost afișate și câte clicuri a primit.
Cookie-uri
Office Park folosește „Cookies” pentru a identifica zonele site-ului nostru web pe care le-ați vizitat. Un cookie este o mică bucată de date stocată pe computerul sau dispozitivul dvs. mobil de către browserul dvs. web. Folosim module cookie pentru a îmbunătăți performanța și funcționalitatea site-ului nostru web, dar nu sunt esențiale pentru utilizarea lor. Cu toate acestea, fără aceste cookie-uri, anumite funcționalități, cum ar fi videoclipurile, pot deveni indisponibile sau vi se va cere să introduceți detaliile de conectare de fiecare dată când vizitați site-ul web, deoarece nu ne-am putea aminti că v-ați autentificat anterior. Majoritatea browserelor web pot fi setate să dezactiveze utilizarea cookie-urilor. Cu toate acestea, dacă dezactivați modulele cookie, este posibil să nu puteți accesa corect sau deloc funcționalitățile de pe site-ul nostru web. Nu plasăm niciodată informații de identificare personală în module cookie.
Blocarea și dezactivarea cookie-urilor și a tehnologiilor similare
Oriunde v-ați afla, puteți, de asemenea, să setați browserul să blocheze cookie-urile și tehnologii similare, dar această acțiune poate bloca cookie-urile noastre esențiale și poate împiedica funcționarea corectă a site-ului nostru web și este posibil să nu puteți utiliza pe deplin toate caracteristicile și serviciile sale. De asemenea, ar trebui să știți că este posibil să pierdeți și unele informații salvate (de exemplu, detaliile de conectare salvate, preferințele site-ului) dacă blocați cookie-urile în browser. Diferitele browsere vă pun la dispoziție controale diferite. Dezactivarea unui cookie sau a unei categorii de cookie nu șterge cookie-ul din browser-ul dvs., va trebui să faceți acest lucru singur din browser-ul dvs., ar trebui să vizitați meniul de ajutor al browserului pentru mai multe informații.
Servicii de remarketing
Folosim servicii de remarketing. Ce este remarketingul? În marketingul digital, remarketingul (sau retargeting) este practica de a difuza reclame pe internet persoanelor care v-au vizitat deja site-ul web. Permite companiei dvs. să pară că „urmărește” oamenii pe internet, difuzând reclame pe site-urile și platformele pe care le folosesc cel mai mult.
Detaliile platii
În ceea ce privește orice card de credit sau alte detalii de procesare a plăților pe care ni le-ați furnizat, ne angajăm ca aceste informații confidențiale să fie stocate în cel mai sigur mod posibil.
Confidențialitatea copiilor
Nu ne adresăm nimănui cu vârsta sub 13 ani. Nu colectăm cu bună știință informații de identificare personală de la oricine cu vârsta sub 13 ani. Dacă sunteți părinte sau tutore și știți că copilul dumneavoastră ne-a furnizat date cu caracter personal, vă rugăm să contactați Ne. Dacă aflăm că am colectat date cu caracter personal de la oricine cu vârsta sub 13 ani fără verificarea consimțământului părinților, luăm măsuri pentru a elimina acele informații de pe serverele noastre.
Modificări ale politicii noastre de confidențialitate
Este posibil să ne schimbăm serviciul și politicile și este posibil să fie nevoie să facem modificări acestei Politici de confidențialitate, astfel încât acestea să reflecte cu acuratețe Serviciul și politicile noastre. Cu excepția cazului în care legea prevede altfel, vă vom notifica (de exemplu, prin intermediul Serviciului nostru) înainte de a face modificări la această Politică de confidențialitate și vă vom oferi posibilitatea de a le revizui înainte ca acestea să intre în vigoare. Apoi, dacă continuați să utilizați Serviciul, veți fi obligat să respectați Politica de confidențialitate actualizată. Dacă nu doriți să fiți de acord cu aceasta sau cu orice Politică de confidențialitate actualizată, vă puteți șterge contul.
Servicii de la terți
Este posibil să afișăm, să includem sau să punem la dispoziție conținut terță parte (inclusiv date, informații, aplicații și alte servicii de produse) sau să oferim link-uri către site-uri web sau servicii terțe („Servicii terțe”).
Recunoașteți și sunteți de acord că Office Park nu va fi responsabil pentru niciun serviciu terță parte, inclusiv pentru acuratețea, completitudinea, actualitatea, valabilitatea, conformitatea cu drepturile de autor, legalitatea, decența, calitatea sau orice alt aspect al acestora. Office Park nu își asumă și nu va avea nicio răspundere sau responsabilitate față de dvs. sau de orice altă persoană sau entitate pentru orice Servicii ale terților.
Serviciile terților și legăturile către acestea sunt furnizate numai pentru a vă oferi confort, iar dvs. le accesați și le utilizați în întregime pe propriul risc și sub rezerva termenilor și condițiilor acestor terți.
Facebook Pixel
Pixelul Facebook este un instrument de analiză care vă permite să măsurați eficacitatea reclamei dvs. prin înțelegerea acțiunilor pe care le întreprind oamenii pe site-ul dvs. Puteți folosi pixelul pentru a: Asigurați-vă că anunțurile sunt afișate persoanelor potrivite. Pixelul Facebook poate colecta informații de pe dispozitivul dvs. atunci când utilizați serviciul. Pixelul Facebook colectează informații care sunt deținute în conformitate cu Politica sa de confidențialitate
Tehnologii de urmărire
● Google Maps API
Google Maps API este un instrument robust care poate fi folosit pentru a crea o hartă personalizată, o hartă care poate fi căutată, funcții de check-in, afișarea datelor în direct sincronizate cu locația, planificarea rutelor sau crearea unui mashup doar pentru a numi câteva.
Google Maps API poate colecta informații de la Dvs. și de pe Dispozitivul Dvs. din motive de securitate.
Google Maps API colectează informații care sunt deținute în conformitate cu Politica de confidențialitate
-
● Cookies
Folosim module cookie pentru a îmbunătăți performanța și funcționalitatea site-ului nostru web, dar nu sunt esențiale pentru utilizarea lor. In orice caz,
fără aceste cookie-uri, anumite funcționalități, cum ar fi videoclipurile, pot deveni indisponibile sau vi se va cere să introduceți
detalii de conectare de fiecare dată când vizitați site-ul web, deoarece nu ne-am putea aminti că v-ați autentificat anterior.
-
● Local Storage
Stocarea locală, cunoscută uneori sub denumirea de stocare DOM, oferă aplicațiilor web metode și protocoale pentru stocarea pe partea clientului
date. Stocarea web acceptă stocarea persistentă a datelor, similară cu cookie-urile, dar cu o capacitate mult îmbunătățită și nu
informațiile stocate în antetul solicitării HTTP.
-
● Sessions
Office Park folosește „Sesiuni” pentru a identifica zonele site-ului nostru pe care le-ați vizitat. O sesiune este o mică bucată de date stocată pe computer sau pe dispozitivul dvs. mobil de către browserul dvs. web.
Informații despre Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR)
Este posibil să colectăm și să folosim informații de la dvs. dacă sunteți din Spațiul Economic European (SEE), iar în această secțiune a Politicii noastre de confidențialitate vom explica exact cum și de ce sunt colectate aceste date și cum păstrăm aceste date în conformitate cu protecție împotriva reproducerii sau a utilizării greșite.
Ce este GDPR?
GDPR este o lege la nivelul UE privind confidențialitatea și protecția datelor care reglementează modul în care datele rezidenților UE sunt protejate de companii și sporește controlul pe care rezidenții UE îl au asupra datelor lor personale.
GDPR este relevant pentru orice companie care operează la nivel global și nu doar pentru întreprinderile din UE și pentru rezidenții UE. Datele clienților noștri sunt importante, indiferent de locul în care se află, motiv pentru care am implementat controale GDPR ca standard de bază pentru toate operațiunile noastre din întreaga lume.
Ce sunt datele personale?
Orice date care se referă la o persoană identificabilă sau identificată. GDPR acoperă un spectru larg de informații care ar putea fi utilizate singure sau în combinație cu alte informații, pentru a identifica o persoană. Datele personale se extind dincolo de numele sau adresa de e-mail a unei persoane. Unele exemple includ informații financiare, opinii politice, date genetice, date biometrice, adrese IP, adresa fizică, orientarea sexuală și etnia.
Principiile de protecție a datelor includ cerințe precum:
-
● Datele cu caracter personal colectate trebuie procesate într-un mod corect, legal și transparent și trebuie utilizate numai într-un mod la care o persoană s-ar aștepta în mod rezonabil.
-
● Datele personale trebuie colectate numai pentru a îndeplini un anumit scop și ar trebui utilizate numai în acest scop.
Organizațiile trebuie să specifice de ce au nevoie de datele personale atunci când le colectează.
-
● Datele personale nu trebuie păstrate mai mult decât este necesar pentru a-și îndeplini scopul.
-
● Persoanele acoperite de GDPR au dreptul de a accesa propriile date personale. De asemenea, pot solicita o copie a datelor lor,
și ca datele lor să fie actualizate, șterse, restricționate sau mutate într-o altă organizație.
De ce este important GDPR?
GDPR adaugă câteva cerințe noi cu privire la modul în care companiile ar trebui să protejeze datele personale ale persoanelor pe care le colectează și le procesează. De asemenea, crește miza conformității prin creșterea aplicării legii și prin impunerea de amenzi mai mari pentru încălcare. Dincolo de aceste fapte, este pur și simplu ceea ce trebuie făcut. La Office Park credem cu tărie că confidențialitatea datelor dumneavoastră este foarte importantă și avem deja practici solide de securitate și confidențialitate care depășesc cerințele acestui nou regulament.
Drepturile individuale ale subiectului datelor - acces la date, portabilitate și ștergere
Ne angajăm să ajutăm clienții noștri să îndeplinească cerințele privind drepturile persoanelor vizate din GDPR. Office Park prelucrează sau stochează toate datele personale în furnizori complet verificați, conformi DPA. Stocăm toate conversațiile și datele personale timp de până la 6 ani, cu excepția cazului în care contul dvs. este șters. În acest caz, vom elimina toate datele în conformitate cu Termenii și condițiile noastre și cu Politica de confidențialitate, dar nu le vom păstra mai mult de 60 de zile.
Suntem conștienți de faptul că, dacă lucrați cu clienți din UE, trebuie să le puteți oferi posibilitatea de a accesa, actualiza, prelua și elimina datele personale. Te-am prins! Am fost configurați ca autoservire încă de la început și ți-am oferit întotdeauna acces la datele tale și la datele clienților tăi. Echipa noastră de asistență pentru clienți este aici pentru a vă răspunde la orice întrebări pe care le-ați putea avea despre lucrul cu API-ul.
Rezidenți din California
Legea privind confidențialitatea consumatorilor din California (CCPA) ne cere să dezvăluim categoriile de informații personale pe care le colectăm și modul în care le folosim, categoriile de surse de la care colectăm informații cu caracter personal și terții cărora le partajăm, pe care le-am explicat mai sus. .
De asemenea, suntem obligați să comunicăm informații despre drepturile pe care rezidenții din California le au în temeiul legii din California. Puteți exercita următoarele drepturi:
-
● Dreptul de a cunoaște și de a accesa. Puteți trimite o solicitare verificabilă de informații cu privire la: (1) categoriile de informații personale pe care le colectăm, le folosim sau le partajăm; (2) scopurile pentru care categoriile de informații personale sunt colectate sau utilizate de noi; (3) categorii de surse din care colectăm informații personale; și (4) anumite informații cu caracter personal
am adunat despre tine.
-
● Dreptul la servicii egale. Nu vă vom discrimina dacă vă exercitați drepturile de confidențialitate.
-
● Dreptul de ștergere. Puteți trimite o solicitare verificabilă de a vă închide contul și vom șterge informațiile personale despre
tu pe care le-am adunat.
-
● Solicitați ca o companie care vinde datele personale ale unui consumator să nu vândă datele personale ale consumatorului.
Dacă faceți o cerere, avem la dispoziție o lună pentru a vă răspunde. Dacă doriți să vă exercitați oricare dintre aceste drepturi, vă rugăm să contactați
Produs de TCPDF (www.tcpdf.org)
ne.
Nu vindem informațiile personale ale utilizatorilor noștri.
Pentru mai multe informații despre aceste drepturi, vă rugăm să ne contactați.
Legea privind protecția confidențialității online din California (CalOPPA)
CalOPPA ne cere să dezvăluim categoriile de informații personale pe care le colectăm și modul în care le folosim, categoriile de surse de la care colectăm informații personale și terții cărora le partajăm, pe care le-am explicat mai sus.
Utilizatorii CalOPPA au următoarele drepturi:
-
● Dreptul de a cunoaște și de a accesa. Puteți trimite o solicitare verificabilă de informații cu privire la: (1) categoriile de informații personale pe care le colectăm, le folosim sau le partajăm; (2) scopurile pentru care categoriile de informații personale sunt colectate sau utilizate de noi; (3) categorii de surse din care colectăm informații personale; și (4) anumite informații cu caracter personal
am adunat despre tine.
-
● Dreptul la servicii egale. Nu vă vom discrimina dacă vă exercitați drepturile de confidențialitate.
-
● Dreptul de ștergere. Puteți trimite o solicitare verificabilă de a vă închide contul și vom șterge informațiile personale despre
tu pe care le-am adunat.
-
● Dreptul de a solicita unei companii care vinde datele personale ale unui consumator să nu vândă datele personale ale consumatorului.
Dacă faceți o cerere, avem la dispoziție o lună pentru a vă răspunde. Dacă doriți să vă exercitați oricare dintre aceste drepturi, vă rugăm să ne contactați.
Nu vindem informațiile personale ale utilizatorilor noștri.
Pentru mai multe informații despre aceste drepturi, vă rugăm să ne contactați.
Contactaţi-ne
Nu ezitați să ne contactați dacă aveți întrebări.
-
Prin e-mail: booking@officepark.ro
-
Prin numărul de telefon: +40743134134
-
Prin acest Link: www.officepark.ro
-
Prin această Adresă: Str. Deva, nr.1-7